پاتوق هواداران علی ضیا
پاتوق هواداران علی ضیا
این وبلاگ متعلق به علی ضیایی هاست!

 

يك هزار و پانصد و شصتمين مجله هفتگي سروش با گزارشي از برنامه تلويزيوني "ويتامين ث" و مطالب متنوع ديگر منتشر شد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومي انتشارات سروش ؛ بررسي و نقد مجموعه تلويزيوني " تقاطع" يكي از مطالب اين هفته سروش است. اين مجموعه كه به صورت اپيزوديك ساخته شده است با رويكردي اجتماعي و نگاهي واقع بينانه چالش­ها و آسيب هاي اجتماعي كه جوانان درگير آن هستند را جلوي لنز دوربين خود برده است. اين روزها مجموعه هاي زيادي در مورد آسيب هاي اجتماعي ساخته مي شود اما اين مجموعه با نگاهي متفاوت ديد مردم را نسبت به اين معضلات باز كرده است. در اين پرونده گفتگويي با احمد بندري كارگردان و تهيه كننده، نويسنده مجموعه و جمعي از بازيگران اين مجموعه همچون حديث فولادوند، طوفان مهرداديان، مهران نائل و روح الله كماني انجام گرفته كه در نوع خود خواندني مي باشد.

 

 

 

گزارشي از پشت صحنه برنامه "ويتامين ث" يكي ديگر از مطالبي است كه در اين شماره هفته نامه سروش مي خوانيد. اين برنامه صبحگاهي تلويزيون كه مدت كوتاهی از پخش آن مي گذرد توانسته نظر بسياري ازمخاطبان را به خود جلب كند. سيدعلي ضياء با اجراي روان خود عاملي در جهت ارتقاء سطح كيفي اين برنامه است از اين رو گفتگويي اختصاصي با اين مجري جوان در مجله صورت گرفته و همچنين با تهيه كننده اين برنامه نيز گفتگوي مفصلي صورت گرفته است.

 

 

 

در اين شماره هفته نامه سروش ده­ها مطالب خواندني ديگر از اخبار فرهنگي و هنري، گزارش انيميشن و نقد آثار تلويزيوني به چشم مي خورد كه مي تواند نياز بسياري از خوانندگان اين شماره را برطرف سازد.

 

 

 

علاقمندان برای دریافت مجله سروش هفتگی می توانند به پیشخوان مطبوعات در سراسر کشور مراجعه و یا با تلفن ۸۸۳۴۵۰۶۷ تماس حاصل نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

روابط عمومی انتشارات سروش

 

 

 

تاریخ انتشار: يكشنبه ۱۰ دي

بخرید حتما



نوشته شده در جمعه 15 دی 1391برچسب:, ساعت 12:31 توسط نفس گنجی